پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام  اینه که:

بابام مثه ممد جواد تو مادرانه همش دنبال کارای دوستاش باشه و بیرون باشه بعد وقتی میاد خونه مامانم مثه زنش ک یادم نی اسمشو براش چایی بیاره بگه خسته نباشی !خیلی زحمت میکشی!!برات بالش پتو بیارم استراحت کنی عایا؟؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیهام اینه که یه دریایی یا اقیانوسی خشک بشه و من برم توش بگردم!!!
خدایا یعنی میشه...  

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از نادخ ترین فانتزیای من اینه که تیم ملی تو جام جهانی تو گروه مرگ که:اسپانیا و المان و برزیل هستن بیفته و بعد از اینکه همه رو با 6 تا ابکش کرد به عنوان تیم اول بره مرحله بعد اونجا به انگولا ببازه و حذف شه و بازیکنا ناهموار بودن زمین و بهونه کنن !!!
(همون قضیه عروس بلد نیس برقصه میگه زمین کجه)
به افتخار ایرانی با غیرت......

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که هرچه زودتر توی عمود محو بشم.
آخه شنیدم افق خیلی شلوغ شده دیگه جا نداره.

یکی از فانتزیام اینه که...

تنها فانتزی من اینه که فقط یه شب با بابام سر دیدن اخبار یا سریال بحث نداشته باشم
آخه یکی نیست به این بابای من بگه این همه سال اخبار رو کامل نگاه کردی چی گیرت اومد؟؟ خب بزار منم حداقل یه بار یه قسمت این سریال رو کامل ببینم حداقلش اینه که آرزو به دل نمیمرم

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که
یه روز دارم تو یه کوچه باغ راه میرم یه سیب رو زمین پیدا کنم
بعدش یه گاز بزنم ..یهو یادم بیاد ک حلال نیست
برم در خونه صاحب باغ بگم میشه منو ببخشین
بگه به یه شرط ...اگه با دختر کور و کچل و کوچولوی من ازدواج کنی
منم بگم من ک میدونم دخترت چ هلویی پس منو سر کار نذار
بگو حلال میکنی یا نه
آره دیگه اینجوری کل داستان های دوران بچه گیمو خراب کردم ححح
دیوونه هم خودتونید !

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی ترین فانتزی هام اینه که وقتی امتحان دارم کتابو بگیرم جلو صورتمو تند از اول تا اخرشو ورق بزنم بهد همه مطالبش یه جا بره تو ذهنم در هم نیاد :-))))))))
آی حال میده......آی حال میده.....

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی ازجوجه تیغی ترین قانتزیام اینه که:
یه صندوق امانات بگیرم توش یه چیزمهم هسته ای بزارم بعدبخوان بخاطرش ترورم کنن....
منم فرارکنم توسپیده محوشم..
کسیم دستش به اطلاعات نرسه وتوعموددنبالم بگردن...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکـــی از فـــــانتزیـــــام ایـــــــنه که وقــــتی جـــــواب کـــــنکـــــور مـــیاد بــا یـــــه هیــــجان خاصـــی!!! بیــــام طرف بـــابــــــام بگم:
هوووووورررررررررراااا بــــابـــا جون بالــــاخــــره قــــبول شــــدم جــــانــــمی جان....خلاصــــه بــابـــام بـا یــه هـــیجان خـــاص دیـــگه ای بـــگه :
پـــسرم بـــابــا جـــون دمــــت گــــرم بــالــاخره رو سفـــیدمـــون کــــردی بـــیا بـــغل بـــابــــایی نشـــون بده کارنــــامه رو بــــبینم چــــی کــــردی بعــــد مــــن نـــتیجه کــنکور رو نــشون بــدم بــعد بـابــام کـم کـم خـودشو عقب بکـــشه رنگـ و روش بپـره بگـه ای خـاک تـو اون سـرت ایـن هـمه کتـاب کمـک آمـوزشـی بــرات خــریدم خــودمو گــذاشتم تــو آنــپاس شــدید که رتــبت بشه 100هزار بــعد بــا یــه جـــفت پــا کشــویی قضــیه رو ختـــم بـــه مرگ بنـــده کنه!!!
خـــو لا مصـــــب از هـــر طـــرف به قضـــیه ی کنـــکور نیـــگا می کـــنم فانـــتزی معــــکوســــه...
LIKE = زیاد خودتو تو آنپاس قرار نده ... خدا تو رو از وجود عقل محروم کرده... دنیا دو روزه عزیزم...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیامم اینه که برم تو یه فیلم ترکیه ای بازی کنم و بشم نقش اول و سریاله کلی معروف بشه که این دخترای ایرانی اینقد نرن عاشق مردای اجنبی بشن بیان عاشق خودم بشن :)))))))))))
بححححححححححححححححله یه همچین ادم فداکاریم من :v

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد