پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس عاشقانه


نذر کردم اگر برگردی سفره ای پهن کنم از حرف های نگفته ی دلم.

*

*

*

عاشقانه ترین حرفی که یه پسر میتونه به یه دختر بگه اینه:
عــــــــزیزم، دختری که قراره بعد از تو عاشقش بشم دخترمونه!  

*

*

*

در بودنت به نبودنت و نبودنت ، به بودنت می اندیشم . . .
ای بود و نبود من . . . !

*

*

*

قرارمون این نبود ، قرار بود برای برقراری یکدیگر بکوشیم
نه برای بی قراری ، حالا که از من دوری بدجوری بی قرارتم

*

*

*

 شیرین ترین لبخند را برای لحظه دیدار نگهدار” زیباترین غزلم را برای شب شعر چشمت نگهداشته ام”"

*

*

*

 من اینجا بی تو میسوزم وتو آنجا با او میسازی…بین ما فقط یک حرف فاصله است!

*

*

*

 چایت را تلخ ننوش!!فقط یک بار نگاهم کن،تمام قندهای دلم را برایت آب میکنم…

*

*

*

چه زیباست وقتی می فهمی کسی زیر این گنبد کبود انتظارت را می کشد.چه شیرین است طعم پیامی که میگوید:”کجایی”…..؟

*

*

*

 هرگز نگذارید تنهایی شما را به آغوش کسی بسپارد که میدانید به او تعلق ندارید….

*

*

*

هزار کلمه در جای خالییت ریختم اما پر نشد……….. ب گمانم از جنس بی نهایتی…..

*

*

*

ساده برای خودم …
صُبح ها جلوی ِ آینه به خود َم سلام و بُغض بخیر می گویم …

*

*

*

 تو انجا…………من اینجا……….مشکل از ما نیست نیمکت های دنیا را بد چیده اند……

*

*

*

 دلم میخواهد تمام باورم را برایت بفرستم تا باورکنی بی تو بودن کار من نیست…….

*

*

*

 گاهی حتی جرات نمیکنم پشت سرم رو نگاه کنم که ببینم جات خالیه یا نه….!

*

*

*

کاش باز معلمی بودو انشایی میخواست..
روزگار خود را چگونه می گذرانید؟
تا چند خط برایش درد و دل کنم..
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد