پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که هروقت سر سفره نوشابه باز میکنم بیستا لیوان طرفم نیاد بگن برای ما هم بریز واقعا برام فانتزی شده تاز بعضی موقع ها به خودمم هم نمی رسه!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزیم اینه که اگه ازدواج کردم پسر دار شدم اسمشو بذارم مایع دستشویی فوم اوه....
خداییش خیلی کلاس داره
بعدشم بفرستمش مدرسان شریف درس بخونه !!!  

یکی از فانتزیام اینه که...

عاغا فانتزی من اینه برم تو بستنی مینوس(بستنی فروشی شدیدا با کلاس شهرمون) بعد ببینم مخاطب خاصم با یکی دیگه نشستن دارن لاو میترکونن.بعد من یه نگااااااهی بهش بندازم و بگم "یادم تورو فراموش" وبرم بیرون بعد اون هی دنبالم بدوه منم محل سگ بهش ندم.
اصن نمیدونم من چرا با این جمله اینقدر حال میکنم.
روانیم عایا؟؟؟؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های دوران بچگیم این بود که سوار هواپیما بشم وقتی اون بالا هستم کسایی که از پایین واسم دست تکون میدن من هم واسه اونا دست تکون بدم.

یکی از فانتزیام اینه که...

مهم ترین فانتزیم اینه :
اونقدر که مامانم میگه خوشتیپ باشم.
یا اونقدری ک بچه م قپی میاد پولدار باشم.
یا اونقدری ک زنم بهم شک داره زن داشته باشم.

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که برم بغل خیابون و داد بزنم تاکسی.
تاکسی وایسه بگه:کجا میری.
من بگم:دربست تا افق. اونم نامردی نکنه بره تا افق !

یکی از فانتزیام اینه که...

یه فانتزی که قبلنا در کودکی داشتم این بود که بچه درسخون کلاسمون رو بدزدم و بعد انقدر با مشت تو کلش بزنم تا حد مرگ بعد بکشمش و مغزشو در بیارم تو سر خودم بزارم !

یکی از فانتزیام اینه که...

یــعــنــی یــکــی از فــانــتـــزیـــامــــم ایــنــه کــه مــوقــعــی کــه مــیــخــوام دســت چــپ وراســـت و نـشــون بـــدم بـــدون ایـــنــکه فــکــر کــنــم بــا کـــدوم دســت خــودکــار دســتــم مــیــگــیــرم و ادای خــودکــار دســـت گــرفــتــنــو دربــیــــارم بــفــهــمـــم کـــدوم چــــپه کــدوم راســت!!!
نـمـیــدونـم چــطــور مــیــخـوام پــس فـــردا بـــه بــچــه هـــای مــردم چــپ و راســتـــو یـــاد بـــدم!!
والا...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که
پلیس تو ایست وبازرسی ماشینم رو نگهداره
-بگه اسم ؟
+بگم عباس
-بگه نام پدر ؟
+بگم عباس علی
-بگه فامیلت چیه ؟
+بگم عباسی
-بگه از کجا میای ؟
+بگم عباس آباد
-بگه کجا میری ؟
+بگم بندر عباس
پلیسه شاکی شه !!! :|
البته فقط یه فانتزیه !!
بی مزه هم خودتی ^_^

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه از این خواهر شوهرای باحال بشم با زن داداشم برم بیرون حال داداشمو با همکاریه هم بگیریم بعد من حال اونو بگیرم بعد ازش معذرت بخوام با هم خوب بشیم بعد دوباره ضایش کنم و این روند ادامه پیدا کنه :)))
دیونه هم خودتونید.حالا هرکی جرئت داره بیاد زن داداش من بشه تا پوستشو بکنم !

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه ک یکبارم که شده تو این فیلما هندونه که قاچ میکنند سفید باشه... ینی میشه عایا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد