پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی منم اینه که فرت فرت پول بریزم جلو معلمام که همشونم فرت فرت نمره هامو 20 کنن (مخصوصا ریاضی و فیزیک) :-(

حالا این حال زارمو کسایی میدرکن که تجدید شدنو وقت دوباره خوندن ندارن :))))

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه واسه ی بار هم ک شده اون چیزی رو ک سر میز غذا نشون میکنم و واسش هزار تا نقشه میکشم بابام یا ابجیم با کمال خونسردی فرتی برش نداره!!!!!!!!!!!!!!!!
والا بخدا!!!!
حصرت ب دل موندیم ی بار همچین حادثه ی رخ نده!!!
ایا شمام مث من هستین؟؟؟  

یکی از فانتزیام اینه که...

عاغا به جان خودم یکی از فانتزی های من اینه که بدونم کی چسب این دماغ عملی ها رو برمی دارن؟؟؟!!!
...به اون دماغ رحم نمیکنی به اون چسب رحم کن!!!
پووووسید !!! :((

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینه که با چتر نجات برم سوار تیاره بشم و از ارتفاع 50 کیلومتری بپرم پایین.
واقعا چه حالی می ده!.!.!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که به بابام بگم دو هفته دیگه باید شهریه دانشگامو بدی اونم برگرده بهم بگه میبینی الان تو آمپاس شدیدی هستم تو هم هی قُمپز در کن شده دو تا کلیه مو میفروشم شهریه
دانشگاتو میدم
منم بگم: دمت گرم، دمت گرم و به بالا نگاه کنم
آقا من از شما میپرسم اینم فانتزی من دارم؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیای من اینه که برادر نداشتمو ببرن زندان گوانتانامو به جرم دزدی (براش پاپوش دوختن)
منم نقشه ی زندانو رو بدنم خالکوبی کنم خودمو بندازم همون زندان که راه فرارش از لوله های آب روشویی زندانه (بله زندان درجه1هروشویی هم دارههههه) موقع فرار پلیسا بدونن دنبالمون راه بیفتن منو باتیر بزنن برادرم فرار کنه و منو رها کنه (فک کردی منو با خودش میبره برادره کصافط داداش اینه تو فیلماس) من بمیرم روح سرگردانم بمونه زندان زندانیارو آزار بدم :)))))

یکی از فانتزیام اینه که...

عاقا یکی از فانتزیام اینه که بتونم تو مهمونی آب هندونه مونده تو بشقاب رو سر بکشم. آی حال میده :))))

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که یه دفعه یه فانتزی بنویسم بعد یکی از کارگردان های هالیود (بر حسب اتفاق پارسی هم بدونه) بیاد بگه من از این فانتزی شما خیلی خوشم اومده میخوام اونو یه فیلم کنم و این داستان شمارو ۲ملیون دلار خریدارم !
منم با غرور کامل قبول کنم و اونم ۲میلیون دلار رو بده به من و فیلمش فروش بالایی کنه بعدش همه ی کارگردان های دیگه هم برای داستان فیلم هاشون بیان سراغ من ولی دیگه حیف دیر شده چون من با اون دو میلیون دلار یه پراید ، ۳۰ کیلو پسته ، یه گوشی از اونایی که راحت از جیب درمیاد و یه بلیط به افق خریدم و رفتم تو ویلای افقم زندگی میکنم و جواب هیچ کسم نمیدم حتی شما دوست عزیز

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه یه بار هم شده یادم بمونه موقع تایپ مطلب زبان رو فارسی کنم
همین دیروز بود داشتم یه مطلب چندصفحه ای رو تایپ میکردم که بذارم تو فیسبوک ولی همش نگاهم به کیبرد بود اصلا به مانیتور نگاه ننداختم.
خط اخر که رسیدم کم مونده بود از کت و کول بیفتم واقعا خسته بودم که نگاهم افتاد به مانیتور فهمیدم همش انگلیسی تایپ شده
حالا تقصیر خودم بود ولی همچین کیبردو بلند کردمو دوباره با تمام زور انداختمش پایین که نگو

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که با ی دختر فقیر دوست شم بعد 2.3ماه که فهمید عاشقشم بگه که دختر یکی از بزرگترین تاجرهای ایرانه و داشته عشقم و امتحان میکرده :))))

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه گودزیلا دار بشم بعد برم خونه کسایی که میومدن گودزیلاهاشون رو ول میکردن تو خونه مون تا همه جا رو داغون کنن و خودشون هم هچی بهشون نمیگفتن، بعد گودزیلام رو ول کنم تا کل خونه شون رو با خاک یکسان کنن و منم در جواب چش غره هاشون فقط بگم الهیی قربون گودزیلای گوگوری مگوری خودم برم...
خدایااااااا یعنی میشه به آرزوم برسم!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه من و مخاطب خاصم برنده ی کمک هزینه سفر به منطقه ی توریستی افق بشیم ...بعدش بریم اونجا محو بشیم و اونجا شناسنامه و پاسپورتمون رو پاره کنیم که پناهنده به حساب بیایم...
.
.
.دیگه اونجابهمون خونه بدن و بعد 5سال اقامتمون رو توو افق بگیریم..بعد ازاینکه اقامت گرفتیم دیگه ظاهر نشیم به همون حالت محو بمونیم!!!!!!!
ای جوووووووون واسه این تراوشات مغزیم!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه دکتر بشم بعد سر عمل جراحی وقتی به دختره دستیارم هی میگم پنس، چاقو، تیغ و اینا.. یه دفعه وسطش بگم ماااااااااچ! ببینم چیکار میکنه!:))))))))))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد