پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیای امر خیرم اینه یکی از میلیونها خاستگار مایه داری که پاشنه در خونه دخترخاله ها و دخترعموهای 35 سالمو از جا کندن بیاد خاستگاری من! حالا خودشم نیومد راننده اش بیاد لااقل...


!!!!!والا با این فیس و افاده شون!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که به مامانم بگم: مامان برم برای کامپیوترم ی بازی بخرم؟ بعد بهم نگه:مگه ماه پیش نخریدی؟
آخه نه خداییش مامانه ما داریم؟؟؟؟؟؟  

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه قوطی نارنجی رنگ بخرم و توش اسمارتیز بریزم تو جمع غریبه ها ادای آدمای مریض رو در آرم یکی ازم پرسید چی شده؟! بگم چیززی نیست همون سر دردای همیشگی!! بعد چندتا دونش رو بخورم بگم آآآآآه......!!!
نمیدونین که آخر کلاسه ^_^

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزیم اینه که تو دانشگاه بخورم به یه پسره اونم جزوش پخش بشه رو زمین منم هرهر بهش بخندم اصلا هم از همدیگه خوشمون نیاد هر کی هم بره سر خونه زندگیش!
اما حیف که پسرا با خودشون جزوه نمیبرن :|

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه ک واسه ی بارم ک شده فقط یکبار ب مامانم بگم حوصلم سر رفته اونم بگه"دخترم خب برو اینترنت" آرزوش ب دلم مونده
والااااا...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که وقتی بستنی عروسکی رو باز میکنم قیافه ش شبیه عکس روی جلدش باشه ..................
والا از شکست عشقی بد تره
انگار جن ظاهر کردی با این ریختش

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه ک وقتی دیدم ی آدمی ک از تاریکی میترسه وقتی نصف شب میخواد بره دستشویی همه ی چراغارو روشن میکنه بذارم وقتی از دستشویی دراومد و چشاش ب روشنایی عادت کرد همه ی چراغارو خاموش کنم.
اینقدر حال میده ک نگو.هی هی هی
اگه شما هم این کارو کردین ساکت وایسین و ب بسم الله گفتنش در حال برگشتن گوش بدین و فردا صبش اصلا ب روی خودتون نیارین ک فکر کنه جن بوده.از همون روز مینینن ک عین گروه ضربت تو خونه راه میره.
حتماً انجام بدین و عکس العملشو برام بنویسین.خیلی خال میده جون تو.

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که ...
یه بار که داداشم بهم دستور داد براش چایی بببرم منم نامردی نکنم و براش ببرم ولی هر چی نمک تو خونه پیدا می شه رو بریزم تو چاییش آی که چه حالی میده وای که چقدر قیافش موقع خوردن چاییش دیدنی میشه ...!!!
مردم آزاریم عالمی داره واسه خودش ...
خخخخخخخخخ
مریضم خودتی !

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که تو یه جمعی بعد یه نفر برم دسشویی بعد بیام بیرون بلند بگم:آخرین نفر کی رفته دسشویی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!بعد طرف رنگش بپره و قند تو دلش اب شه بگه من........منم بگم شیر آبو باز گذاشته بودی!!!!!!!!خخخخ...کرم درونه دیگه چه میشه کرد!!!!!!!!؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکى از فانتزیام اینه که از طرف باشگاه هاى معروف مثه رئال و بارسا و منچستر و بایرن دعوت به همکارى بشم بعد خیلى مصمم بگم : متاسفم ، من فقط باسه استقلال بازى مى کنم ...
بعد به خاطر التماس عاجزانه ى اونا به سمت رئال مادرید حرکت کنم و از اونجا در کنار کریس در افق محو بشم ( عزیزم افق اینجا خز شده ولى اونجا هنوز نه :دى )
.
.
.
.
.
.
بله داداش به این میگن فانتزى LooooooL

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که معلم دینیمون سر کلاس ازمون بپرسه:
بچه ها به نظرتون ادما چند دستن؟منم بلافاصله اهنگ ادما از محسن یگانه رو براش بخونم
ادما کلا دو دستن.......یا زرنگن یا ساده........ساده ها واسه ی زرنگا سوژه ی سواستفاده
بعدهم معلم بگه اهنگ گوش میدی؟بعد منم بگم :جان خودم تیتراژ فیلمه!
ومعلم بره تو افق محو شه

یکی از فانتزیام اینه که...

فـانـتـزی چیـــست ؟
تــِــزی کـه فـان اســت :|
خودم کشف کردمش بخخخـدا :)))))

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از لذت هایی که دیگــــــه نیستـــــ...
پولم جم کنم تا بشه 50 تومن بعد برم سر کوچه یه پفک اشی مشی که روش گنجیشک بود بگیرم دونه دونه له کنم و بشینم پای کارتون و بادست پفک های له شده رو بخورمــــــــــ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد