پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید برای معشوق ، مسیج عاشقی

 درد دارد!
کسی تنهایت بگذارد که به جرم با او بودن…همه تنهایت گذاشتن.

*

*

*

 فرض کن درد سرت را با دستمال می بندی بادرد دلت چه میکنی؟  

*

*

*

 فدای وجودی که صدایش برایم لالایى،نگاهش برایم تماشایى،و در کنارش بودن برایم رویایست

*

*

*

سیندرلا لنگه کفشش رو جا گذاشت یه لشکرآدم دنبالش بودن!!!
ما دلمون رو جا گذاشتیم یه نفر هم سراغمون رو نگرفت!!!!

*

*

*

هنوز هم دلم تنگ می شود برای حرف زدنت برای تکیه کلامهایت که نمی دانستی فقط کلام تو نبود من هم به آنها تکیه داده بودم!!‏

*

*

*

نه بابا گریه نمیکم، یه چیزی رفته تو چشمم،
به گمانم کمی خاطرست!

*

*

*

بـعضـى هـارو از دور کـه مـیبـینى مـیدرخـشنـد
جلـو که میـان…میبـینى درخـششِ شون مال خورد شـیشـه هاشـونـه..!!

*

*

*

لعنتى… کارشو خوب بلد بود
بعد رفتنش هم هنوز تکه هاى قلبى که شکست را پیدا نکردم

*

*

*

شاد باش
نه یک روز بلکه هزاران روز..بگذار آواز شاد بودنت چنان در شهر بپیچد که رو سیاه شوند آنان که بر سر غمگین کردنت شرط بسته اند.

*

*

*

ببار باران
من سفر کرده ای دارم که یادم رفته
آب پشت پایش بریزم…

*

*

*

دردناک است دوست بداری و گمان کنی دوستت دارند،
حال آنکه
او یگانه هستی تو باشد و
تو یکی از هزاران لذت او… !

*

*

*

شبها وقتی میخوای بخوابی،میبینی هیشکی رو نداری که بهت فکرکنه…
اینجاست که:میفهمی برخلاف شلوغیه درونت…..چقدر تنهایی……

*

*

*

خدایا دستانی را در دستانم قرار بده
که پاهایش با دیگری پیش نرود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد