پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

اس ام اس جدید و عاشقانه

کاش آن که برای اولین بار گفت:
” آدمها از دور زیباترند “
تو را یک لحظه از نزدیک دیده بود!
آن وقت…
به هر آن چه که پیش از این گفته بود،
شک می کرد!!!

*

*

*

پرسیدی کجایت درد می کند؟
بگو ببوسمش،تا زود خوب شود!
و من عاجز از این که
چگونه می شود محل دقیق خاطرات را
به یک نفر نشان داد؟!!  

*

*

*

آدمها معمولا از یک طریق دلت را می شکنند!
از همان طریقی که…
خودت هیچ وقت انتظارش را نداری!!!!

*

*

*

حرفایت شبیه برف اند!
از آن برف های بی موقع که
نزدیک بهار می بارد و فقط،
جان شکوفه های درختان را می گیرد!!!

*

*

*

کـــــــــاشــــــــ
کـــــتــــابـــی بـــود
بـــــه نـــامـــــــــِــ
راهـــنــمـــای عــاشـــقــــی ……

*

*

*

* * *
* * *
این قاصدکها رو فوت کردم تا بیان بهت بگن به یادتم…!!!

*

*

*

مرام تو عشق رفیق چشمامو گریه کرد کبود
بی معرفت شدی ولی جواب خوبی این نبود
کوتاهتر از دیوار ما پیدا نکردی رو زمین
جواب کارت با خدا فقط خدا فقط همین…….
جونم و ازم گرفت عشقم و دیدم باهاش
اون که جونش و برام میداد بهم می گفت داداش….

*

*

*

هی رفیق………به خاطرت باختم…………………..بدجوری هم باختم………..
سوختم اتش گرفتم
از رفیق نا رفیق

*

*

*

اگه میخوای یکی رو از دست بدی دوستش داشته باش …
من که اینطوریم شما؟؟؟؟؟؟؟؟

*

*

*

زیباترین جمله این است: اما من تو را دوست دارم… و دردناک ترین جمله این است: من تو را دوست دارم، اما…

*

*

*

 تنهایی را دوست ندارم .. اما دوست دارم در قلب تو تنها باشم… تنـــــــــــهای تنــــــــــــها…. ♥

*

*

*

برای اولین پست:
میگفتند چشمت دیگر جاذبه ای ندارد! امروز که از آن افتادم باورم شد…

*

*

*

 نوشته ها بهانه است.فقط مینویسم که یاد آوری کنم به یادتم.باورش با تو

*

*

*

سخت عاشق باشی ولی هیشکی ندونه
اشکاتو زودی پاک کنی بی یه نشونه
سخت دوسش داشته باشه ولی ندونه
سخت نگاهش بکنی اما نخونه…
واااااااااای که چه سخته…

*

*

*

اگه بهش زنگ میزنى , رد میکنه…
اگه بهش میگى دوستت دارم , اون فقط میخنده…
اگه شبـــــآ بدون شب بخیر گفتن تو خوابش میبره…
یعنى تاریخ انقضاى تـــــو تو دلش تموم شده
انگار این یـــــه قـــــانونه
بآ قانون آدمـــــآ نجنگ…
غرورت لـــــه میشه…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد