پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

په نه په خنده دار

رفتم فست فود گارسون دختر اومده میگه غذا میل دارین ؟!
میگم پـَـــ نــه پـَـــ بشین ۲ دقیقه اومدم خودتو ببینم همش تو اشپزخونه ای!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

آب خونه قطع شده بود. بعد که وصل شد یه آب زرد از شیر میومد. می پرسه زنگ لوله هاست؟
پــــَ نه پــــــَ سازمان آب واسه عذرخواهی اولش آب پرتقال می فرسته..!  

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

حیف نون میره دارو خونه میگه باند میخوام
میگن باند زخم
میگه پ ن پ باند فرودگاه دارم فرود میام

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

مامانم چندتا تار مو سفید بین موهام دیده میگه ای وای موهات سفید شده!؟؟ پ ن پ چندتاشون شکسته بودن گچ گرفتمشون!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

به بابام میگم موجودی حسابت چقدره؟ میگه چیه بازم پول میخوای ؟ پ ن پ میخوام ببینم چقدر دیگه با بیل گیتس فاصله داریم!!!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

مامانم پشت ایفون : می خوای بیای تو؟
من : بله مامان
(طرح مبارزه با پ ن پ گروه فرزندان صالح)

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

با دوستم رفتیم دکتر واسه عمل بینیش. دکتر میگه: میخوای بینیتو کوچیک کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ اومدیم بکوبیمش ۳طبقه بسازی

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: زنته؟
میگم: پ ن پ دختر همسایمونه اسمش تو شناسنامه باباش
جا نشده اینجا زدن گم نشه!

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

کتابم جلوم بازه دارم تمرین مینویسم، مامانم اومده میگه داری درس میخونی؟ په نه په دارم صفحه های کتابه رو میشمارم بهم ننداخته باشن.

په نه په خنده دار

جوک خنده دار

رفتم تو بورس سهامم که سقوط کرده رو بفروشم به کارگزار میگم بفروشش سقوط کرده
میگه سهمتو میگی؟
میگم پ ن پ توپولوف خط یاقوزآباد_چلقوزآباد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد