پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که چن تا اگهی بسازم بدم تلویزیون!!!مثلا یه شامپو که تو تبلیغش بگه اوه در پای تو!!!!!یا یه بسته آموزشی برای دبیرستانی ها به اسم پایین پایین!!!!!!و امااااااااا..........یه هود که بگن چه خوب که از آشپزخونتون بوی غذا نمیااااد...........آره از قدیم اینطوری بوده!!!!!!!!!!!خدایییییییی با این تبلیغاشون روحیه مارو شاد میکنن!!!!!!!!!!!!!!بععععععععله

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه میخوام مثل لوک خوش شانس تو غروب افتاب با اسبم که پشتش سلنا نشسته محو شم فقط همین  

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی ازفانتزیام اینه که وقتی گشنمه میرم سر یخچال، درشو که باز میکنم احساس سوءهاضمه پیدا نکنم.اخه لا مصب کویر لوط بیشتر از یخچال ما توش چیز پیدا میشه.حالا وقتی گشنه ام نیست باید یخچالمونو ببینین.شانس ندارم که.

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه ک
اسم بچم رو بذارم سِپَنتا !
وقتی خانوم معلمشون صداش میکنه سپنتا !
کل بچه های کلاس یک صدا بگن ۱۵ تا !!!
:دیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــے

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که برم کره ی ماه از اونجا نیگاه کنم ببینم دیوار چین دیده میشه ولی میدونین به چی دارم فک میکنم؟؟!!
دارم فک میکنم با این شانسی که من دارم نیمکره ی این طرف زمین روبروی من خواهد بود.

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که با یه دمپایی ابری برم تو افق هرکی الکی میره تو افق بزنم لهش کنم بچه بازی که نیست.....

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه خواننده مشهور و ثروتمند بشم و در اوج شهرت دیگه نخونم تا اینکه بعد از ده سال یه البوم بدم بیرون دنیا رو بترکونه و من دوباره پا به عرصه بذارم.

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی بچگی های من این بود که فوتبالیست بشم و با سوباسا و تارو یه مثلث تشکیل بدیم بزنیم دهن کاکرو رو سرویس کنیم. واسه همین هم کلی تمرین کردم. اما یهو تارو گذاشت رفت . سوباسا هم که همش مصدوم میشد. منم دیدم یک نفره نمیشه جلوی کاکروی وحشی وایساد میزنه دهنم رو سرویس می کنه پخش زمین میشم. به همین دلیل ادامه ندادم و در اوج از فوتبال خداحافظی کردم :-|

یکی از فانتزیام اینه که...

اعتراااااااااااف میکنم تا همین سه روز قبل فکر میکردم اسم اصلی مایلی سایرس،هانا مونتاناست،تازه به adele میکفتم آدل،بعدش هم به ریحانا میکفتم:ریحانه
اینا همه به کنارجاستین بیبر صدا میزدم :...جاستین بایبر...(تازه فکر میکردم دختره بهش حسودی میکردم)
خخخخخخخخخخخخخ

یکی از فانتزیام اینه که...

همین پنج شنبه که گذشت کنکور داشتم، یکی از فانتزیای من اینه که آخر شهریور آقای حسینی بای و رییس سازمان سنجش بهم زنگ بزنن و بگن که نفر اول شدم، و من هم با کمال خونسردی(برعکس همه) بگم دست شما درد نکنه!!!!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های درهمم اینه که یه روز بلاخره نیمه گمشده م رو پیدا کنم...
بعد یهو دو تایی بدویم سمت همدیگه و مثل این فیلم هندیا یهو صحنه "اسلوموشن‏"‏ (همون صحنه آهسته خودمون‏!‏‏)‏ بشه و یهو بارون بگیره...
بعد هر دوتامون دستامون رو باز کنیم که همدیگه رو بغل کنیم...‏
بعد یه قدم مونده برسیم به هم؛ من یهو بزنم رو ترمز و یه چک آبدار بخوابونم تو صورت دختره‏!‏ و بگم:
‏"کصافت آشغال...تا حالا کجا بودی؟
میدونی چقدر دنبالت گشتم؟...نه؛ میدووووونی؟
اصلا چه معنی داره دختر تا این وقت شب بیرون باشه؟‏"
اونم خیلی ریلکس بگه: "معذرت میخوام عزیزم‏!‏ حالا بیا بریم خونه‏!‏‏!‏‏"
من: "بابا چه دختر با جنبه ای هستی تو‏!‏...بیا بریم عشقم؛ فقط من هنوز خونه ندارم‏!‏ اگه صبر کنی یک سال بعد از ازدواجمون میخریم‏"
اون: "چچچییی؟؟؟ خونه نداری؟‏!‏‏"
من: "نه‏"
اون: "حتما "پدر مادر پولدار‏"‏و "گوشی موبایل باکلاس‏"‏ و "لباس های شیک و گرون‏"‏ و "ماشین آنچنانی‏"‏ و "کارت اعتباری ویژه همسرت‏"‏ و ... هم نداری‏!‏‏"
من: "خب؛ فعلا نه‏ ولی بعدا..."
اون: "هییییییسس...ببخشید آقا‏!‏ اشتباه گرفتم...خداحافظ تا روز نادیدار‏!‏‏!‏‏"
من: :-‏(‏

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من وقتی که پشت کنکوری بودم:
خدایااااااا یا خودم رو خانوم دکتر کن یا یه شوهر دکتر نصیبم کن!!!
روزایی که حوصله درس نداشتم تو دلم میگفتم الان شوهرم داره میخونه(خلاصه اسکلی بودم برا خودم!!!)
و الان که خودم دکتر نشدم!!!! ایشالا که شوهرم درست حسابی درس خونده باشه دکتر شده باشه همگی بگین خوبببب!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که فضانورد بشم برم مریخ با آدم فضایی دوست بشم چند سال باهاشون زندگی کنم بعد یهو جوگیر بشیم به زمین حمله کنیم بعد ایران با بمب اتم بزنه هممون رو داغون کنه بمیریم و ایرانیها سرود ملی بخونن و دیگر هیچ.!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد