پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که :

شکست عشقی بخورم، در حد ایران ، مالدیو !
بعد با یه پاکت سیگار ) ترجیحا مارلبورو قرمز پایه بلند (
بیفتم تو خیابونا ) بی ام دبلیوم تعمیر گاهه ( و همین جوری قدم بزنمو و سیگار بکشم !
بعد یکی بیاد از من به پرسه آقا آتیش داری ؟!
منم بگم تو دلم عآره!
بعد یارو سیگارش رو بیاره سمت دلم که روشن کنه !
منم بهش بگم ، عـــه آغآ اینجارو ، بابات پشت سرته !
بعد تا یارو برگشت ، برم تو افق محو بشم !
وقتی هم میرم افق از مغاز یه بسته تیغ ) ترجیحا تیغ تیز ( بخرم ، برم پیش مجید خراطها !

یکی از فانتزیام اینه که...

داداش.آبجی...جونم برات بگه که یه ته استکان فانتیزیم اینکه یکی از کارگردانای بزرگ هالیوود من و یه جاببینه و خیلی از فیسم خوشش بیاد و(آره...ما خیلی جذابیم) و ازم در خواست کن ه که تو یکی از فیلماش بازی کنم..بعد با هرار التماس و پا بوسیم منم ببینم فرصت مناسبه به شرط بازی تو فیلمی که خودم فیلمنامش و نوشتم قبول کنم...بعد فیلمم بشه پر فروش ترین فیلم سال.بعد برا جایزه اسکار نامزد بشم...و در حال که برنده اسکار در دوبخش بازیگری و فیلمنانه نویسی شدم جاستین ببیبر  

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینه که وقتی ازدواج کردم یه دو قلو گیرم بیاد یکیش دختر باشه اون یکی هم پسر .بعد اسمشون بذارم قلندر و گلمبر
یعنی میشه خدا؟؟؟؟؟

یکی از فانتزیام اینه که...

عاغا یکی از فانتزیام اینه ک برم پشت سر ی پسر خوشکل و خوشتیپ بعد بگم چطوری عزیزم؟ چرا یادی نمیکنی؟!
بعد پسره برگرده نگاه کنه ببینه دارم با گوشی صحبت میکنم!!
بیچاره دچار شکست روحی میشه!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های زندگیم اینه که یه روز برم پارک وی اگه یه پورشه پارک باشه برم سریع بشینم توش محکم بزنم در گوشه رانندش بگم واسه چی ماشینم رو دیر اوردی ها.
فقط الان یه مشکل دارم اونم باز کردن درش هست اخه بلد نیستم.
کوفت نخند مگه تو بلدی :|

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که یه روز که از کرم حلزونم استفاده کردم بشینم پشت لپ تاپم و در حالی که دارم با سویچ پرایدم ور میرم و شیر پسته میخورم یهو یه اس برسه به گوشی آیفونم که از قرعه کشی بانک اسمم در اومده و برنده ی یه دستگاه بی ام وی شدم.منم اصلا ذوق مرگ نشم و همین طور با لپ تاپ ور برم و شیرپسته بخورم و سویچ پرایدمو. تکون بدم.
نکنه یه وقت برنده بشما اییششششش.

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه دیگه به امبد خدا سوتی ندم.چند وقت پیش خواستم در بحث داغ خانواده شرکت داشته باشم.گفتم:نه!!!!خودم دیدم تو زیر نویس رادیو نوشته بود!!
من:((((
خانواده:))))
رادیو://///
زیرنویس:s

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از توهم های فانتزیم اینکه برم مهمونی دخترشون شربت بیاره اروم بگم خودتون درست کردین اونم با عشوه بگه بههههههله نوش جان.منم بگم پس نمیخورم .مرسی.................................. خخخخخخخ

یکی از فانتزیام اینه که...

عاغا یکی از فانتزیام اینکه یه چهره مشهور بشم بعدش در حالی که از من برای راه رفتن رو فرش سرخ گل گلی دعوت به عمل می اید با یه شلوار کردی صورتی باموهای فر شده با کفش پاشنه 10 سانتی برم از رو فرش سرخ گل گلی رد بشم بفهمم حس این چهره مشهورا موقعی رد شدن از رو این فرش چی بوده

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینه که یه گیتار بگیرم دستم بعدش بخونم و فیلمشو بذارم یوتیوب (مثل جاستین) بعد منو کشف کنن و من خیلی مشهور و پولدار بشم بعد برم تو آمریکا تو یه مهمونی که جاستین و سلنا هم هستن بعد سلنا منو ببینه (و عاشق من بشه) و وقتی می خواد بیاد کنار من, من یه لبخند کوچیک بزنم و زود از اونجا دور بشم برم سمت پرایدم و گازشو بگیرم سمت افق و سلنا از پشتم داد بزنه که وایساااا... ماشین من به پراید تو نمیرسه بعد بیفته زمین و گریه کنه.
البته این فانتزی هیچ وقت واقعی نمیشه چون اولا یوتیوب فیلتره دوما من صدام اصلا خوب نیس!

یکی از فانتزیام اینه که...

چند روز پیش همه رفته بودیم خونه بابابزرگم، بحث راجع به یکی از خاله هام که رفته خارج بود...
خلاصه هرکی یه چیزی میگفت، زنداییم گفت پریروز با سیما حرف میزدم خیلی از اونجا تعریف میکرد راستـــی گفت عکساشم گذاشته تو فیسبوکش منم آدرس فیسبوکش رو گرفتم ولی هر چی سعی کردم نشد...
بعد ما ها که همه کنجکاو شده بودیم پسیدیم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زنداییم یه قیافه مهندسی به خودش گرفت گفت: هیچی بابا یادم رفت پسوردشو بگیرم تا بتونیم ببینیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من: :-O:-O
زنداییم: ;;);;)
فیسبوک: :|:|
خدایی فکو فامیله ما داریم عایا ؟؟؟؟؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که وقتی عصرها از خواب بیدار میشم دختر 4 سالم موهای من یا خودشو با قیچی نچیده باشه!!! :(
Like= اینقدر خوابت سنگینه!
جواب Like= بله مشکلی هست آیا؟!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه ساعت داشته باشم که سر جلسه هر امتحانی وقتی اونو میزنی زمان وایسه بعد برم همه جوابارو از رو کتاب ببینم و همیشه بهترین نمره رو بگیرم و وااااااااااااای آب قند بدید

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که استاد سر کلاس بگه :ببخشید بچه ها من کاری برام پیش اومده باید برم ولی از دوستتون آقا نوید میخوام که بجای من درسو ادامه بدن!
بعد وقتی همه خوشحال از اینکه دیگه کلاس تعطیله ،بگم:خب دوستان امیدوارم همه پروژه هاشونو آماده کرده باشن ،نفر اول آقای.......!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد