پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که موهامو مث پسراکوتاه کنم ومث جونای سال47شلوارای پاچه گشاد تنم کنم موهامم فرکنم یه پیکان مدل 40 بگیرم بعد ی دونه از این عروسکای کوچیک که دماغشونو فشار میدی برات هم میرقصن هم آهنگ می خونن به پایین آیینه ی ماشینم آویزون کنم بعد با رفیقام که هم تیپ خودمن سواره پیکان گوجه ای رنگم بشیم بعد خیابونای محلمونو بالا پایین کنیم بعد بریم خزانه که خونه ی مخاطبم اونجاس ی دعوای درست حسابی کنیم(البته الان به دلایل خاصی که مخاطبم نیس دارم میگم باهم قهر نیستیم رفنه مسافرت اما اون نمیزاره من شرارت بازی کنم) آره دیگ چشم بعضی ها رودیدم***********!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچ وقت این فانتزی من تبدیل به واقعیت نمی شه چون از ی دختر پونزده ساله اینجور چیزا بعیده ینی اطرافیام نمیزارن!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡****************
اما دوس دارم که همچین اتفاقی بی افته***********!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡:-*

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزى من اینه که باب راس تو برنامه لذت نقاشى براى یه بار هم شده نقاشى اش خراب بشه...مى خوام بدونم چیکار مى کنه...!!  

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزیم اینه که :
تو قرعه کشی چای محسن برنده شم ... بعد هر چه قدر زنگیدن جواب ندم ... بعد برم تو افق محو شم
بلهه یه همچین آدم فانتزیم من

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام
اینه تو سایت دانشگاه هاروارد چند نمونه از مسائل غیر قابل حل ریاضی گذاشته باشن ... منم ایکی ثانیه پاشم مداد بیارم ، چشم بسته یکیشو حل کنم (بعلـــــــــــه ما اینیم) سریع به اونا ایمیل کنم.
همون لحظه جواب بدن که ما می خوایم شما رو ببینیم ... منم در جواب بگم نمی توانم در خدمتتان باشم...! خلاصه از اونا اصرار، از من انکار ... تا این که گفتن ما دعوت نامه رو فرستادیم ... منم یاد یه ضرب المثل معروف بیفتم و بگم "نه همین لباس زیبا نشان آدمیّت"!
نمیدونم چه ربطی داشت ولی اونا تحت تاثیر قرار گرفتن و برایم آرزوی موفقیت کردن...منم به خودم بگم چه گهی خوردم! و از افسردگی شدید جان به جان تسلیم شم!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من به عنوان قحطی زده جنوبی اینکه یک شب بخوابم صبح که بلند شم ببینم هوا ابری و داره بارون میاد
خلاصه یک روز دو روز سه روز مثل شمال اینقدر بارون بیاد که ما دیگه به دادوبیداد بیفتیم
از خدا بخواهیم که بارون بسه ودیگر نیاد

یکی از فانتزیام اینه که...

یکى از فانتزیام اینه:بزم تو صورت یکى بگم
نخواب
بخوابى میمیرى

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینه که یه روز خوابیده باشم بعد مادرم با ترس بیدارم کنه بگه مامان چیزی شده مریض شدی عایا؟
بعد من با ارامش بگم نه مامان فقط اینترنت قطع شده.
:)

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه برم اونجایی که تو عروسی میگن کسی با ازدواج این زوج اعتراض داره بگم ( مثل شرک 1 ) من اعتراض دارم من هنوز دوست دارم ( بعد دیگه جنازمو بیارن بیرون )


یکی از فانتزیام اینه که...

تا شب پیش بزرگ ترین فانتزیم این بود که چرا اقای ایمنی که انقدر از صرفه جویی حرف میزنه خودش دو تا دندون داره!تازه دیشب به نتیجه رسیدم:
.
.خب لابد می خواسته تو مصرف دندون صرفه جویی بشه دیگه!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه شب عروسیم توی مراسم عروسی یه دفعه پاشم میکروفن رو از خواننده بگیرم شروع کنم به خوندن !
عروس و نیگاه کن چشای آبی شو ، اون مال من شد به پسر عالی شد
بعد عروس از خجالت بره تو افق محو شه ، منم برم هر چی بگردم پیداش نکنم
بعد از خدا تشکر کنم که دوباره بهم یه فرصت دیگه داد تا به زندگی برگردم و اسیر اشتباه نشدم!

یکی از فانتزیام اینه که...

جـوجـه فـانـتـزیـم ایـنـه ﺍﺳـﻢ ﺩﺧـﺘـﺮﻡُ ﺑـﺬﺍﺭﻡ "ﭘــﺮﭼــﻢ "ﺑـﻌـﺪ ﺑـﻔـﺮﺳـﺘـﻤـﺶ ﺑـﺮﻩ ﻃـﺒـﻘـﻪ ﺑـﺎﻻ ﺯﻧــﻢﺑــﭙـﺮﺳـﻪ ﭘـﺮﭼـﻢ ﮐـﺠـﺎﺳـﺖ? ﺑـﮕـﻢ ﭘـﺮﭼـﻢ ﺑــﺎﻻســت

ﺑـﻌـﺪ هـارهـارﺑـﺨـﻨـﺪﯾـﻢ و صـدای اسـب دربـیـاریـم ﻣـﺘـﻼﺷـﯽ بـشـﯿـﻢ !!! ^_^

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد