پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینکه شب عروسیم یه جوری آرایش کنم که داماد تو افق محو شه بعد موقع رقص دونفره عروس و دوماد به نشانه احترام وشوخی یه زیر پا ب دوماد بدم جلو جمع بخوره زمین ضایع شه بخندیم بعد اون قهر کنه بره دستشویی منم خودم مجلسو گرم کنم بعد عقب عقب برم بخورم به کیک ،کیک بیافته زمین له بشه و من فقط هی بخندم .!!!!!¡¡¡¡

اونوخ خودمو از عروسی نجات میدم ینی مامان بابام اون شب تو افق محو میشن اما بعدش منو تو خونه زندونی میکنن دیگه ام محلم نمیدن دامادم فرداش میاد حلقمو پس میده و من از ازدواج تا آخر عمرم راحت میشم¡¡¡¡!!!!o_O

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه بدونم چرا اونایی که دفترمشق هارو میسازن خط هاشو انقدر به هم می چسبونن که ما مجبور شیم یک خط در میان بنویسیم.  

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام این که هروقت نشستم پای کامپیوتر مامانم صدام نکنه !!!
یکی از فانتزیام اینکه با ماشین تصادف کنم بمیرم وقتی خواستن دفنم کن زنده شم قیافه مردمو ببینم بعد از قبر بیام بیرون برم تو افق محو شم

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه جونا از بیکاری در بیان و به فکره زندگی باشن، تلاشه تو و من برکت خدا رو میرسونه.
آقا و خانمی که صاحاب مغازه یا هر جایی هستی. إعتماد کن، فک کن بچه ی خودت دنباله کاره، بخدا جای دوری نمیره ی جوون رو پیشه خونوادش سربلند کنی....

یکی از فانتزیام اینه که...

یـکـی ازنـیـمـچـه فـانـتـزیـام ایـنـه کـه ایـن مـجـری "مـسـابـقـه مـحـلـه" رو بـنـدازم تـو یــک اسـتـخـر پـر ازتـمــسـاح,بـعـد بـگـم حــالا بـیــا بـیـرون راس مـیـگـی....
یـک و یـکــو یـک، دو و دو دو سـه و سـه ســه .... مـسـابـقـه مـحـلـّّّـه!!! ^_^

یکی از فانتزیام اینه که...

به دوستان خوبم توصیه می کنم که دست از این فانتزی پردازی بردارید!!!
سعی کنید روی پای خودتون بایستید!!!

با تشکر

یکی از فانتزیام اینه که...

لعنت به این فانتزیها که هیچوقت ولم نمی کنن!!!
همیشه یکی از فانتزیام این بود که مدیرمون حالش بد بشه و من برسم و کولش کنم ببرمش بیمارستان و خلاصه جونشو نجات بدم!!! بعد هم اون بهم بگه تو جای پسرمی و هرچی بخوام در اختیارم بذاره!!! ....
آقا شانس ما زدو به واقعیت پیوست با یه فرق کوچولو!!! آخرش اصلا به روی مبارک نیورد!!! دریغ از یه تشکر خشک و خالی!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که خلعتبری تو بازی با استقلال تو ده دیقه آخر یه گل بزنه استقلالیها ضایع شن!
چه حالی می ده.
راستی شیش تایی ها!!
پرسپولیسی ها پرچم بالاست!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی ازفانتزیای دوران دبیرستان:کلاسمون پنجرش بالاسرحیاط خلوت مدرسه بودالبته مدرسه چه عرض کنم باغ وحش بود.دورتادوردیواراهمه ازاین دزدگیرای میله گردی بود بابروبچ وقتی امتحان شیمی داشتیم درکلاسو میبستیم ودستگیره درومیشکوندیم که معلممون نتونه بیادتووامتحان بگیره وبره دفتربشینه خوب جنگلی بودیم دیگه میله گردااتاثیرگذاشته بودمتاسفانه آخرش بابامدرسه میومدکل دروازریشه میکندوماهم صفره رومیگرفتیم.عجب حیواناتی بودیم مااااااااااااا !!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه یه لامبور گینی داشته باشم اونوقت یهو قیمتش بره بالا .......................بالاترتر.......................................خیلی بالاتر اونقدر بالا که صفراش تو صفحه جا نشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بعد از خوشحالی بترکم وبا ترکیدن من حباب قیمت هم بترکه!!!!!!!!!!!!!!!! اگه

یکی از فانتزیام اینه که...

آقا یکی ازفانتزی هایی که توبچگی داشتم(الآن هم فانتزیم هست)این بود یه خونه داشته باشم که کلش از شکلات وکاکائووشیرینی درست شده باشه یه استخرهم توخونه باشه که به جای آب ازکاکائوپرشده باشه وبپرم توشو هی بخورم.وتوخونه هم راه برم درودیوار گازبزنم بخورم کاکائوبکنم بخورم
خداییش فانتزی چند نفر بود وهست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد