پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیای زندگیم اینه وقتی تو خیابون دو نفر دارن عاشقانه راه میرن از وسطشون رد شم

اک چه حالی میده!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه:
وقتی تو اتاقم نشستم یه دفعه غول چراغ جادو بیاد بگه: "هوی یارو!!! سه تا آرزو کن میخوام برم"
منم که هنگ کردم هول بشمو بگم: "اولا که یارو باباته دوما که حالا چه وقت اومدنه و..." تا بیام سومی رو بگم یهو بابام یه لگد بزنه بهم و بگه : الدنگ خواب دیگه بسه دیگه شهریور شده و هوا خوبه منم دارم میرم مسافرت دینام کولرم بردم...
اصن پاک بوقیده میشه تو فانتزی آدم نه؟؟؟  

یکی از فانتزیام اینه که...

سلام این اولین فانتزی منه امیدوارم تایید بشه و خوشتون بیاد . . .
یکی از فانتزیام اینه ک یه روز ک توی گالری ماشینم نشستم خاله سوسکه بیاد بگه: اگه من زنت بشم یار و یاورت بشم اگه دعوامون بشه منو با چی میزنی
منم بگم با قفل فرمون پراید
اونم عاشق من بشه (بیشتر به خاطر پراید اا)
بهد از اون اصرار و از من انکار!
بالاخره من بپرسم اگه من شووهرت بشم اگه آقا بالاسرت بشم اگه بارون بیاد پرایدام رو با چی می شوری؟
اونم عاشقانه بگه با مشکین تاژ (اخه همه پرایدام مکشکیه)
بهد من ببینم حرف حساب جواب نداره و چیزی واسه بهونه گرفتن نداشته باشم فرارکنم و تو افق گم و گور بشم (اخه میخوام درسم رو ادامه بدم خخخخ)

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه دکتر معروف تو کل جهان بشم بعد جایزه نوبلو ببرم تقدیمش کنم به حرم امام رضا بعد خدا هم بگه عجب ادم خوب و بنده ی کار خیر کنی دارم و 100000000000بهم پاداش بده بعد من از خوشحالی اشک شوق بریزم و بگم خدایا دوست دارم نوکرتم بعد یه ماشین از بانک به اسمم در آد من از خوشحالی غش کنم بعد بیان منو با بیل مکانیکی ببخشید با برانکارد ببرن تو امبولانس این صدای بوق امبولانس بیاد من خر کیف شم انقده دوست دارم این بوق امبولانسو که نگو خخخخخخخخخخخخخ

راستی یه سوال رقم بالایی رو خوندی یا نه؟چقدر بود اگه راس میگی؟

یکی از فانتزیام اینه که...

ینی میشه؟؟؟
میشه ک روزی بشه فرهنگ ما ب جائی برسه ک دیگه تو خیابونا (سرعت گیر-دست انداز-ساندویچ) نزارن؟؟؟

یکی از فانتزیام اینه که...

خیلی دوست داشتم که یکی دو تا از خواننده های مورد علاقم تموم درسها رو میخوندن تا منم بتونم همه رو حفظ کنم ،همینجوری اصلن تو مخم نمیره !!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینه که دیگه به چیزای فانتزی فکر نکنم و یه کم جدی باشم ، ناسلامتی سنی ازم گذشته

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینکه بفهمم طرفدارای اسقلال با چ امیدی زندگی میکنن؟؟؟!!!
ب افتخار پرسپولیس و هرچی پرسپولیسیه...

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزى من اینه که بدونم چرا روى قوطى کبریت ها عکس حیوانات مى ذارن..؟!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزى من اینه که بدونم میوه هایى که هسته ندارن مثل موز؛ دونه هاشو نو از کجا میارن و اونا رو مى کارن...!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که خواهرم اسمش سحر باشه
توی ماه رمضون صداش کنیم
سحر، سحره
تا سحره پاشو سحری بخور سحر !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد