پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...


فانتزی من اینه که ازین موتور پرشیا داشته باشم بعد باهاش برم کوهستان از این کوه بپرم به اون کوه بعد ببینم نمیرسم موتورو ول کنم بره ته دره بعد خودم بپرم با نوک انگشتم از نوک صخره بگیرم نجات پیدا کنم بعد برم بالا بگم یوووووووهوووووووووووووووو. حال میده هاااااا

یکی از فانتزیام اینه که...

یــکــی از فــانــتــزی هــای مــن ایـــنــه کـــه...
عـــشـــقــم بـــرگـــرده...  

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی ازفانتزی های محالم اینه که یه شارژ1000تومنی بخرم
بعد شارژکردنی یه شمارشو اشتباه یزنم5000تومنی شارژکنه
(میبینید زیاد پرتوقع نیسم به همینم قانعم!)

یکی از فانتزیام اینه که...

ﻳﮑﯽ ﺍﺯ ﻓﺎﻧﺘﺰﯾﺎﻡ ﺍﯾﻨﻪ :
عروس شم ...(ﺑﻮﮔﻮ ﺍﯾﺸﺎﻻ)...
ﺑﻌﺪ ﻭﺧﺘﯽ ﮐﻪ ﻋﺎﻗﺪ ﺩﺍﺭﻩ میگه ﻭﮐﯿﻠﻢ !...؟
ﯾﻬﻮﻭ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ﻧــــ_________________ــﻪ !!!...
ﺑﻌﺪ ﻣﺠﻠﺲ ﻭﺍﺳﻪ 1 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﻣﺘﺸﻨﺞ ﺑﺸﻪ ......
ﺑﻌﺪ ﻣﻦ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻢ ﮐﯽ ﻫﺴﺘﯽ سایه ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﺸﻮﻥ ﺑﺪﻩ !!!...
ﺑﻌﺪ ﯾﻬﻮﻭ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺟﻤﻌﯿﺖ مخاظب خاص ﺳﺎﺑﻘﻢ ﺑﯿﺎﺩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭ ﺑﮕﻪ
ﻣﻨ_____ﻢ !...
ﻫﻨﻮﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!!...
ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻫﻤﺪﯾﮕﻪ ﺭﻭ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ ﻭ ﺍﺯ ﻣﺠﻠﺲ ﺧﺎﺭﺝ ﺷﯿﻢ ...
ﺑﻌﺪ ﻧﺎﻣﺰﺩﻡ ﻣﻨﻮ مخاطب خاصمو ﺍﺯ ﭘﺸﺖ ﺑﺎ ﺿﺮﺑﺎﺕ ﻣﮑﺮﺭ ﭼﺎﻗﻮ
ﺍﺯ ﭘﺎﯼ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﻩ !!...
هیچی دیگه ﺗﻤﻮﻡ ﺷﺪ . الآنم قرصامو خوردم بهترم :))))

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که مغازه دار بشم، دوتا تابلو بذارم به این مضمون(مزمون،مظمون،مذمون...حالا!):
1.جنس فروخته شده هم پس گرفته میشه هم تعویض!
2.حساب دفتری نداریم.به جز واسه شما دوست عزیز!
عقده ای مون کردن این مغازه دارا با این تابلو های تکراری شون!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزى من اینه که بدونم چرا بر روى بعضى از قوطى کبریت ها نوشتن کبریت بى خطر...یعنى من خودمو اتیش بزنم روشن نمیشه...!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من تو بچگی این بود ک خودمو نامرئی کنم برم خونه عمو دایی عمه....ببینم دارن درباره ما چی غیبت میکنن!
:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|:-|
خخخخخ!
عجب فانتزی پردازی بودم من!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که با همسرم بریم ماه عسل سواحل مدیترانه بعد همسرم ازم بپرسه حالا نمیشد ما هم مثه همه با کشتی یا هواپیما بریم؟ ؟:( منم بگم عزیزم انقد حرف نزن شناتو بکن ^_^بعد هر دومون بریم تو افق غروب خورشیدo_O بعد یهو یه کوسه ازجلومون دربیاد منم فداکاری کنم و دودستی همسرمو تقدیمش کنم بعله همچین آدمه بی رحم کصافطی هستم من:|

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام این بود ک لاغر بشم خوش اندام بشم سر نماز همش دعا میکردم ک خدا جون یه جوری به یه روشی ما لاغر بشیم قربونش برم خدا هم قشنگ حرفمو گوش کرد
.
.
.
.
عجب چیزیه این سربازی قشنگ آدمو نصف میکنه =))

یکی از فانتزیام اینه که...

قانتزی من اینه که وقتی بزرگ شدم جراح بشم بعد از تو اتاق عمل بیام بیرون و سرمو بندازم زیر و بگم: تسلیت میگم و بعد تو افق محو شم!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که بفهمم تو اون سرو صدا استادیوم آزادی سرپرست پرسپولیس چطور خوابش برد؟؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد