پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه اون پشه ای که صبح ها مزاحم خوابم میشه و هیچ رقمه هم کوتاه نمیاد حتی اگه فحشش بدم و واسش اسلحه هم بکشم رو بدونم کجا میخوابه کی میخوابه حالشو بگیرم

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه روز شلوار راه راهمو بکنم تو جورابم از این دپایی قهوه ای جلو بسته ها پام کنم یه چادر رنگیه گل گلی سرم کنم یه زنبیلم بر دارم برم برج میلاد
بعد اونشب علیرضا حقیقی اونجا باشه یه دفعه منو ببینه بیاد دنبالم بگه واااااااااااای تو همون دختر رویایی منی من بگم چرا؟
بگی اخه شبا تو خواب تورو میبینم من عاشق این استایلتم بامن ازدواج میکنی؟ منم..........................  
.
.
.
.
.
.
.
بچه ازلوله گاز نرو بالا بابات امروز بازی داره

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که در دنیای حقیقی هم مثل ویندوز قابلیت سرچ وجود داشت...
یه سرچ میزدم: man.*
وقتی پیداشون میکرد همه رو شیفت دلیلت میکردم...و به این صورت تمام عوامل مذکر از روی زمین محو میشدند... D:
بعد با استفاده از نرم افزارهای مربوطه امکان برگشتشون رو هم از بین میبردم....
بعد هم در حالی که یه پلاکارد با نوشته "درود بر فمینیسم" دستمه، در افق محو میشوم!(این مرحله آخر خیلی حساسه، اگه زود محو نشم احتمالا محوم میکنند!D:)

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که قبل از این که شیر کاکائو رو بخورم تکونش بدم
خب لامصبا به جای اینکه روی آدمس مینویسید جویدنی این انرژی رو بزارید روی شیرکاکائو ببنویسید تکان دادنی

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که هیچوقت هیچ بچه ای دغدغه ی این مسأله رو نداشته باشه که اول مهر پول کتاب ها و لوازم مدرسشو از کجا بیاره.
تروخدا تا جایی که توانتون می رسه به همچین بچه هایی کمک کنید تا اونا هم بتونن مثل ما درس بخونن.

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های رویاییم اینه که برم با به پسر کره ای دوس شم و خیلی صمیمی بشیم و بعد یه ماشین قیییییییییییژ بهم بزنه.منم حافظمو از دست بدم و زبان کره ای بعد اون موقع اون به خاطر من فارسی یاد بگیره و همینه که یاد گرفت و اومد پیشم من به یاد بیارمش و گند بزنم به همه کاراش...یک حالی میده....تصور کن یه کره ای فارسی حرف بزنه!والا.

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که بدونم چرا به اون جایزهه میگن سیمرغ بلورین؟؟؟مثلا چرا نمیگن کلاغ بلورین؟!یا حتی شترمرغ بلورین؟؟
اصن چرا پرنده؟؟چرا مثلا الاغ نه؟
آآااااااااخه تبعیض تا کی؟؟؟

با تچکر مینای متعجب

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که وقتی تو راهرو دارم راه میرم بخورم به یه دختره کل وسایلش بریزه زمین
منم از کنارش رد بشم و بگم
اوووووی مگه کوری؟؟؟
همش که نباید بریم وسایلش رو جمع کنیم بعد عاشقش بشیم،بعدم بریم بگیریمش!!!!مگه نه؟؟؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که عسل و با خربزه بخورم ببینم چی میشه...
مامانم نمیذاره

یکی از فانتزیام اینه که...

یـکـی از فـانـتـزیـام ایـنـه یـه نـوشـابـه بـخـرم

گـازشـو بـگـیـرم بـرم شـمـال . . . :)))))

یکی از فانتزیام اینه که...


یکی از فانتزیای فیل کشم اینه که شهردار ریودوژانیرو (محل برگزاری بازیهای جام جهانی) بشم ورزشگاهشونو بندازم تو طرح...خخخخخخخخخ

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی ازفانتزی های من اینه که مثل تام وجری یه کیک شکلاتیه خوشمزه روبدون اینکه دلم بسوزه پرت کنم توصورت یکی
حالاهرکی !!!!!!!!!!
لامصب خعلی حال میده........

یکی از فانتزیام اینه که...

عــــــــــاقــــــــا من ی فانتزی دارم ک بعد از اینکــه ب گوش مامانــــــــم رسید حســـــــــــابی از خجالتم در اومد! D-:
دوس دارم ی سال (در همین حدودای نوجوانی) روز تولدم 29مهر (الان فهمیدین مهری ام یا بیشتر توضیح بدم؟!) برم بهشت رضا (قبرستون) سرخاک مامان بزرگم بعد همینجور ک دارم از خیابون رد میشم ی ماشین بیاد و ویییییییییییژژژژ ! از روم رد شه!
منم جان ب جان آفرین تسلیم کنم!
اصن خیلی کلاس داره لامصب! ملت خون گریه میکنن برات!!!

یکی از فانتزیام اینه که...


یکی از فانتزیای فیل کشم اینه که برم آکادمی گوگوش تست بدم قبول که شدم نامردی نکنم تا فینال بترکونم تو فینال نوبت اجرام که شد برم رو صحنه میکروفونو بیارم بالا همه جا که ساکت شد یهو ادای گوگوشو در بیارم یه قر بدم بعد بدوبدو برم با کف دستم فرت بخوابونم پخ کله ی اون یارو کله کچله (اسمشو خب نمیدونم) فرار کنم بیام ایران، کلا یه گند اساسی تو برنامه شون بزنم.
روان پریش هم خودتی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد