پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که امید جهان حداقل اول یکی از آهنگاش اسم خودشو فریاد نزنه

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه هروقت کلیپس دیدم بهش یه دختر آویزون نباشه.
چی کار کنیم آرزو بر جوانان عیب نیست.  

یکی از فانتزیام اینه که...

عشق اگر عشق باشد ؛
هم خنده هایت را دوست دارد ،
هم گریه هایت را ….
هم شادی ات را دوست دارد ؛
هم غم هایت را
هم لحظه های شادابی ات را می پسندد ،
هم روز های بی حوصلگی ات را
هم دقایق پر ازدحامت را همراهی میکند ،
هم دقایق تنهایی ات را
عشق اگر عشق باشد ،
هم زیبایی هایت را دوست دارد ،
هم اخم هایت را در روزهای تلخی
هم سلامتت را می پسندد ،
هم روزهای گرفتاری و بیماری همراهی ات می کند
عشق اگر عشق باشد ،
با یک اتفاق ،
تو را تعویض نمی کند ،
همراهی ات می کند تا بهبود یابی
عشق اگر عشق باشد ،
هر ثانیه دستانش در دستان توست ،
در سختی و آسانی
تا ابد

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه فقط یه بارفقط یه باروقتی درحال مرگ بودم رفتم مدرسه ازم درس نپرسن اصن واسم موضوعی شده ها
هفته ی پیش شدیدمریض بودم هرروز همه ی زنگ هابلااستثنا من پای تخته بودم
الان بنده بانمرات درخشان 1و15و.....درخدمت شمام:-))))

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه سرعت سنج جلوی در اتاقم نصب کنم تا سرعت ورود پدر و خواهرم به اتاقم رو اندازه بگیرم....
گرچه میدونم هنوز سرعت سنجی قادر به اندازه گیریش نیست....

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینه دوستم اسمش سروش باشه:
بعدا بچه دار بشه بگم :سروش منتشر کرد!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که هیچکس توی دنیا لکنت زبون نداشته باشه و هرکسی این مشکل رو داره مشکلش حل بشه.
خدایا اگه صدای ما رو میشنوی,
ما هم دوست داریم راحت و بدون تمسخر دیگران حرف بزنیم.

خدایا . . .

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که وقتی مامانم خونه نیس برم دریخچال رو باز کنم تا صدای آلارمش دراد
بعدش بگم حالا هی زر بزن کسی نیس که به دادت برسه

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که بفهمم تیتراژ آخر سریال ماتادور کلا چه ربطی به فیلم داره.
ها؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینه که صبح وقتی ساعتم زنگ میزنه پا نشم خاموشش کنم بعد بخوابم!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...


یکی از فانتزیام اینه که معلما مارو تحریم کنن . مثلا موقعی که درس نخوندیم به جای جریمه تحریم بشیم که تا دو هفته درس نده :))))))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد