پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

ﻣﻦ ﺑﺮﻡ ﺧﺎﺭﺝ ﺍﻭﻝ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ
ﻣﯿﺮﻡ ﺭﻭ ﺗﻮﺍﻟﺖ ﻓﺮﻧﮕﯽ ﻣﯿﺸﯿﻨﻢ ﻣﯿﺨﻮﻧﻤﺶ . . .

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من این بود اون قدیما که ADSL نبود شبها میرفتم تو اینترنت این کیس من صدا نده که مامانم از شدت صداش بیدار بشه و بره پریز تلفن و بکشه و من ضدحال بخورم  

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه ... کشتی گیر بشم برم فینال المپیک بعدش از شبکه ی سه بیان خونه ی ما و به صورت زنده هیجان اونجا رو به تصویر بکشن!خخخخخخخ
بعدش وقتی من قهرمان شدم و همه دارن خوشحالی میکنن بابام بیاد میکرفون مجری رو بگیره و بگه اقایوون محترمی ک اونجا جلو کولر وایسادن اقا حالا من هیچی نمیگم خودتون خجالت بکشین یک ساعته خودمو کنترل کردم اه!تازه تلوزیون هم همزمان روشنه نمیبینید؟؟؟؟
این بچه هم واسه ما دردسر شده ها!
خلاصه به صورت لایو ابرومونو بریزه

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی ار فانتزیام اینه که با یه سر و وضع شلخته برم لاستیک فروشی .
وقتی فروشنده با یه لحن تحقیر آمیزی اومد بهم گفت : واسه چه ماشینی تــایر میخوای ؟
منم برگردم و بهش بگم : 2 جفت تایر اعـــلا واسه تـویـوتـا لـنـدکـروزر بهم بدید لطفاً !
و بعد هنگامی که فروشنده داره بهم پوزخند میزنه ، دو بسته تراول 50 هزار تومانی از توی جیب شلوار کــردی که پامه ، در بــیارم و بندازم روی میزش تا زودتر لاستیکامو واسم بیاره .

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه پشت چراغ قرمز برم تو فکر مخاطب خاصم بعد چراغ سبز بشه من هنوز تو فکر باشم بعد ماشین های پشت سریم هی بوق بزننو دادو بیداد کنن که آقا چرا حرکت نمیکنی بعد من سریع متوجه شم از تو فکر در بیام و حرکت کنم برم

یکی از فانتزیام اینه که...


فانتزی من اینه که تو کنکور رتبه یک بشم (آرزو بر جوانان عیب نیست)بعد صبح زود یکی بهم زنگ بزنه بگه میدونی توکنکور چه رتبه ای کسب کردی من بگم نه،بعد اون بگه تبریک میگم رتبه یک رشته ریاضی شدی چه احساسی داری؟من بگم مگه چی شده رتبه یکه دیگه یه چیز عادیه کارت همین بود؟مزاحم...بعد گوشی رو قطع کنم حمله کنم به اینترنت یه پرینت گنده از رتبه بگیرم تو سطح شهر پخش کنم.

یکی از فانتزیام اینه که...

یـکـی از فـانـتزیام ایــنه کـه
دستـم به اون دخـترعـمه ی کصــافطم کـه مـن 3 یا 4 سـالم بـوده و کـمرم با آبگـرمکـن سـوختـه و کـلی تــاول زده و این تــاول هارو میومـده مـتلاشــی میکــرده مــنم تا خـود صُب عَر مـیـزدم و نمـیخابـیـدم و مــادرخاتــونـم میـگرفــتم تو بـغلـش راه مـیبرد نمیـخابـید ،بـرســه چـنــان ریختـشــو عــوض کـنم کـسی نـشنـاســدش...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی هام اینه که کارگردان بشم فیلم پلیسی بسازم، بعد تو تعقیب و گریز آدم بدا پشت چراغ قرمز گیر کنن!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

ی غـروب قـرمـز پـائـیـزی بـا عـشـقـت تو خـیـابـونـای خـیـس و پـوشیـده با بـرگ خـشک و زرد درختـا بـا صــدای پـاهـای بــــارون ک بـاهـاتـون هـم قـدم شده
صــدای ساز آروم و عــاشقـانـه پـیـرمـرد نـابـیـنـائـی ک واسه پـول خوردای مچـالـه ته جـیـب آدمـا مـیـزنـه و هـیچ کس از دنـــیــــای پشت عینک دودیش خـبـر نداره
هـوای سردی ک پـیـش هـوای دو نـفـره ی عـاشقـونـتـون ب زانـو در اومـده و بـخـار نـفـس هـائـی ک تـو هـم گـــم مــیـــشـن و دوبــاره نـفــس مـیـشـن
دلـــــــــــت مـــــیـــــخــــــواد؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یـــکی از فـــانتزیــام ایـنـــه که یه بار که واســــمون پیـــتزا میارن انــــقدر پولــــدار باشم تا یه نگـــاه سخـــاوتمندانه به اون موتــــوریه بندازم و بگم ایـــن20تـــومن بــرا پیتـــزاها بقیـــشم مال خــــودت اونم چشاش برق200 ولـتـــی بزنه و(خیلی مودبه)تشـــکر کنه و بـــره...
میـــــدونم آرزو بر جــوانان عیــــب نیســـت^ــ^

یکی از فانتزیام اینه که...

آقا دیشب مهمان داشتیم بازار سوتی داغ بود.اولش که یکی از خانمای تقریبا مسن داشت خاطره از توجاده تعریف میکرد ومیگفت هی ماشینا سرقت میگرفتن.منظورش سبقت بود.نمیشد بخندم چون رودر بایستی داشتیم باهاش بعد که رفتن خندیدم.مامانبزرگم هم داره میگه عروسش یعنی مامانم فقط یه روز جمعه رفت نماز جمعه روزای دیگه نرفت.خو آخه بگید مگه نماز جمعه روزای دیگه هم برگذار میشه؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که با یه دو هزار تومنی برم سوپری محلمون و با غرور زل بزنم تو چشای مغازه داره و بگم نه تا رنگارنگ (۲۰۰ تومنن) بده...اونم مثه همیشه بگه خورد ندارم....منم بگم برو از خدا بترس(به قول داش عباس) بعدشم نه تا رنگارنگم رو بردارم و دویست تومنی رو از تو حلقش بکشم بیرون...و بعدم تو افق محو شم...همین!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد