پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که یه روز صبح ساعت هفت یکی بهم زنگ بزنه بر ندارم گوشی رو بعد بیام تلویزیون رو روشن کنم ببینم داره قرعه کشی میلیاردی رو نشون میده بعد مجریه میگه برنده جایزه میلیاردی گوشی رو برنمیداره یه بار دیگه قرعه کشی میکنیم...تو فانتزیامون هم شانس نداریم

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که نفر سوم یه عشق پاک بشم
.
.
(بدجنسم خودتی....)  

یکی از فانتزیام اینه که...

فـــانـــتـــزی مـــن ایـــنـــه ﯾـــﻪ ﺭﻭﺯ بـــرم "ﺍﯾـــﺘـــﺎﻟـــﯿـــﺎ" ^_^
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻧـــﻪ ﺑـــﻪ ﺧـــﺎﻃـــﺮ ﻭﻧـــﯿـــﺰ ﻭ ﺑـــﺮﺝ ﭘـــﯿـــﺰﺍ،
ﻓـــﻘـــﻂ ﻭ ﻓـــﻘـــﻂ ﺑـــﻪ ﺧـــﺎﻃـــﺮﺩﯾـــﺪﻥ ﺭﻭﯼ ﮔـــﻞ ” ﺣـــﻤـــﯿـــﺪ ﻣـــﻌـــﺼـــﻮﻣـــﯽ ﻧـــﮋﺍﺩ
ﺧـــﺒـــﺮﻧـــﮕـــﺎﺭ ﺍﻋـــﺰﺍﻣـــﯽ صـــدا و ســـیـــما ﺟـــﻤـــﻬـــﻮﺭﯼ ﺍﺳـــﻼﻣـــﯽ ﺍﯾـــﺮﺍﻥ، ﺭﺭﺭﺭﺭﺭﻣﻤــــــﻢ
.
.
.....ـــــیعنی فرانچسکو توتی با این غلظت "رم" نمیگهـــــــ.......

یکی از فانتزیام اینه که...

یِکی از فانتزیام اینه که :

برم عروسی یکی از اقوام داد بزنم !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

عروس چه قد عنتره دوماد از اون بدتره
بعد همینطور که دارن جنازمو میبرن تو عمود محو شم.!.!.!

یکی از فانتزیام اینه که...

اعتراف میکنم یکی از بزرگترین فانتزیام اینه که
*عفت و حیا*به دخترامون برگرده
*غیرت و مردونگی*به پسرامون برگرده
دوستانی که از این قاعده مستثنی هستن تشویقشون کنین برگردن...
مرد اونی بود که بخاطر اینکه چادر رو از سر ناموسش نکنن پشت خاکریز جون داد
مرد اون مادر و همسری بود که سایه ی بالا سرشونو فرستادن تو دل دشمن
به خودمون بیایم کجا داریم میریم...
دخترا که کم مونده لخت بیان بیرون
دلمون به غیرت مردامون خوش بود اونم که....

یکی از فانتزیام اینه که...

دیدید آدم برا بعضیا یه کاری میکنه بعدش تا کار تموم میشه طرف میگه میخاستی انجام ندی
الان یکی از مهمترین فانتزیام این شده بزنم گردن تک تکشونا بشکنم

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که ازدواج کنم ،بعد شوهرم پلیس باشه از این پلیسای جنایی.بعد یهو یکی از این باند های خلافکار بیاد منو گروگان بگیره ؛بعد شوهرم برای نجات جون من خودشو به آب آتیش بزنه .اما وقتی میاد که دیگه خیلی دیره.منو با بمب ترکوندن و هیچی ازم باقی نمونده.
بعد شوهرم زانو بزنه و گریه و زاری کنه و در آخر از دوری من دق کنه وبمیره.
وما در اون دنیا دوباره بهم بپیوندیم وبریم تو افق و عمود محو بشیم!
یه همچین عادم فانتزی گرایی هستم من!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فاتزیام اینه که تکالیف درس های بعدی را انجام بدم بعد معلم بگه هر که زود تر انجام داد بره خونه...
:))))))))

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزی های من اینه پشت چراغ قرمز برم تو فکر مخاطب خاصم بعد چراغ سبز شه من حرکت نکنم بعد همه ماشین های پشت سریم هی بوق بزننو فریاد بکشن که اقا حرکت کن بعد من یهو از تو فکر در بیام با سرعت راه بیفتم

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که یه عطسه م بیاد ...

همچین که یه متر دهنمو باز میکنم عطسه هه عقب نشینی نکنه ...

لامصب روح و روان آدمو میریزه بهم ...

یکی از فانتزیام اینه که...

-18
فانتزی من اینه که از طرف مدرسه برا درس دفاعی بریم میدون تیر و این معلم ریاضی ما هم اونجا باشه...یوهاهاها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد