پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

جوک خنده دار

دیروز نشسته بودم تو خلوت خودم جدول حل میکردم برادر زادم شیش سالشه اومده نشسته بغلم میگه عموجون چیکار میکنی؟؟ میگم دارم جدول حل میکنم بدو برو سر بازیت تا منم حواسم جم باشه . میگه نه دوتایی حل میکنیم . مگه میشه بهشون گفت نه !!! یبار اینکارو کردم بساعت نکشید پشت کامپیوترم بودم دیدم از پشت پوست لواشکو اعلامیه کرد تو صورت مبارک .خلاصه سرتونو درد نیارم سوالو خوندم نوشته بود دوای شکم درد شیش حرفه . دوثانیه نشده جیغ کشیده فهمیدم فهمیدم جیش میکنیم !!! اینا بزرگ شن چی بشن ! ته خلاقیتن لامصبا ... والا بخدا!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

من 1ماهه بوتیک باز کردم حدود 90 درصد مشتری ها که میان وقتی قیمت لباسو بهشون میگم میگن:

1.ی تخفیفی بده من از مشتری های قدیمتون هستم همین 3 ماه پیش ازت شلوار برداشتم......

واقعا دهنم باز میمونه من ی ماهه مغازه رو باز کردم چطور میشه 3ماه پیش لباس فروخته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یعنی من لباس هارو پیش فروش کردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟لطفا کمکم کنید

 

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

مردم اغلب از بی وقتی شکایت می کنند درحالیکه مشکل اصلی بی هدفی است.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آقا دیروز رفته بودم بازار داشتم از کنار یه پسره رد میشدم داشت اب میخورد سرفش گرفت...
مثلا اومدم بهش تیکه بپرونم بگم آخی پرید تو گلوت...؟؟؟!! آقا چشمتون روز بد نبینه زبونم نچرخید گفتم:گَرید تو پَلوت!!!!!!!خخخخخخخخخ
یعنی اون لحظه دلم میخواست نیستو تابود بشم برا همیشه
خیر سرمون بعد عمری مثلا اومدیم تیکه بپرونیم ...!!!!!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

ازدواج عین دستشویی میمونه!
اونا که تو هستن میخوان بیان بیرون؛
اونا که بیرونن این پا اون پا میکنن برن تو!!!

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

هیتلر میگه اگه کسی ۷ ثانیه بت خیره شد دو حالت داره:
یا دوست داره
یا میخواد تو رو بکشه
من الان سر در گمم.. فرار کنم یا شماره بدم

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

بــه حـــق چیـــزهای نـــدیــده و نـــشنیـــده. امــــروز ی کلیـــپـس و ی چکـــمه رو دیـــدم داشـــتن حـــرف مــیزدن. چکـــمــه رو کـــه دیـــدم یــاد گــربه شـــــرک افــــــتــادم ^_^

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

کاملا واقعی
سر امتحان داشتم از کتاب می تقلبیدم جوابو پیدا نمیکردم
برگشتم به معلمه میگم
خانم این سواله جوابش کجاست
هرچی میگردم پیداش نمیکنم!!
واقعا نمیدونم فازم چی بود
هیچی دیگه الان باید برم بقیه دستشویی هارو کمک خانم محمودی(خدمت کار مدرسه مون)بشورم
تا گند بعدیم خدافظ.

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

دختره 4000تا دوست تو صفحه فیس بوکش داره که 3990 تاش پسرن..
( مدلای مختلف کچل کوتوله چاق لاغر یه وری)
بعد تو پروفایلش نوشته:
من ان گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با خفت و خاری پی شبنم نمیگردم
.... فکر کنم فقط پی "شبنم" نمیگرده..لامصب

اس ام اس خنده دار

جوک خنده دار

آهای اینایی که میگین تو دانشگاه یکی میپرسه دفترچند برگ برداریمو اینا. بشنوید یکی از تاسف بار ترین اعمال دانشجویان غیورمونا . جلسه دوم سرکلاس بودیم که دوتا دختر دعواشون شد ،حالا سرچی؟
یکیشون میگف من زودتر اون هفته اینجا نشستم حالام باید پاشی وگرنه کلیپستا میشکنم !
تنها امیدم به اینه که نگف باباما فردا برات میارم!
------
عشقم بهم خیانت کرده ولی تا لحظه آخر عمرم همه را میخندونم :(

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد