پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه ی بار ب بابام بگم برام شارژ بگیر نگه همین دیروز برات گرفتم***!!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه رانی (ترجیحا آناناس) بگیرم دستم بخورم چند قدم حرکت کنم بعد قوطی رانی رو به سمت پشت بندازم همونطوری که تیکه های آناناس دارن از قوطی درمیان (با حرکت آهسته) همه دهنشون وا بمونه بگن این کیه که اینقدر پولداره از خیر ته رانی گذشت! منم پشت سرمو نگاه نکنم و به سمت افق به حرکتم ادامه بدم :))  

یکی از فانتزیام اینه که...

یــکــی از فــانــتــزی هــای مــن ایــنــه کــه وقــتــی خــونــمــون مــهــمــون مــیــاد،بـرق قــطــع نـشـه.

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی ازفانتزیام اینه که...
توی زمستون بامخاطب خاصم قراربزارم لپاش یخ بزنه ازسرمابعدباکش بزنم توصورتش دردش بگیره...عای حال میده عاااااااای حال میده

یکی از فانتزیام اینه که...

یه ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﻏﯿﺮﺗﯽ ﺑﺎﺷﻪ

ﺍﺻﻨﻢ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ

ﺑﺎ ﻫﻢ ﺑﺮﯾﻢ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺗﺎ ﺷﺎﻟﻢ ﯾﮑﻢ ﺑﺮﻩ ﻋﻘﺐ ﺩﺍﺩ ﺑﺰﻧﻪ ﻭ ﺑﮕﻪ:

ﺍﻭﻥ ﻟﻌﻨﺘﯿﻮ ﺑﮑﺶ ﺟﻠﻮ ..

ﺗﺎ ﯾﮑﻢ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﭼﺮﺧﯿﺪ ﺑﺰﻧﻪ ﺗﻮ ﮔﻮﺷﻤﻮ ﺑﮕﻪ:

ﺟﺰ ﻣﻦ ﺑﻪ ﮐﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﯼ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ ﭼﺸﻤﺎﺗﻮ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﺭﻡ

ﻫﯿﮑﻠﯽ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻟﻄﻔﺎ

در کل یه چیزی تو مایه های اردلان تمجید باشه

ﺭﻭﺍﻧﯿﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻧﯿﻦ... :دی

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه مغز ما هم مث تصفیه کننده اب بود هر وقت پر میشد از خاطره هایی که فقط یاد اور خریت هامون بود فیلترشو در می اوردیم میشستیم میذاشتیم سر جاش راحت میشدیم

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزیه من اینه که وقتی یه موتوری میاد کیف یه نفر رو بزنه من 2تا پرش تو هوا بکنم بگم ایست وایسا بعد انتظار داشته باشم دزده هم بگه چشم رو چشم بعد هم وایسه من بگیرمش

:)))))

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد