پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

پرتال تفریحی سرگرمی جوجو فان

بزرگترین سایت جوک و اس ام اس

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه کـــه
یه ساعت داشته باشم که سر جلسه هر امتحانی وقتی اون رو میزنی زمان وایسه
بعد بـرم همه جواب هارو از رو کتاب ببینم و همیشه بهترین نمره رو بگیرم،
وااااااااااااای آب قـند بدیـد

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتیزیه من اینه که بری مدرسه ولی معلمت نیومده باشه !انگار که دنیارو بهت دادن اصلا عشق وحال میکنی  

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که یه روز صبح که از خواب پا میشم مامانم بهم بگه پسر گلم بیدار شدی ؟ اگه دوست داری میتونم صبحونتو بیارم تو تختت بخوری،بعد من در حالی که دارم خمیازه میکشم بگم :ممنونم مامی جان ،دیرم شده ،باید زود برم یه قرار خیلی مهم دارم ،یه فنجون قهوه کافیه

یکی از فانتزیام اینه که...

دیگه تنها ترین فانتزی من اینه که تعطیلات زود برسه ...

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه هر وقت دلم واسه مخاطب خاصم تنگ میشه دلم بگیره اشک تو چشام حلقه بزنه
ولی چه کنم لامصب وقتی یاد قیافه اش میوفتم از خنده روده بور {بر} میشم

آخه اینم مخاطب خاصه من دارم ؟؟؟؟!!!!!

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه که یه کارت شارژ رو زمین پیدا کنم.،بعد گوشیمو از تو جیبم در بیارم که کدشو وارد کنم که یدفه گوشیمو یه موتوری بزنه و در آخر کارت شارژ رو پرت کنم رو زمین و بگم:بابا ما از این شانسا نداریم.!

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که امتیازم از منفی دربیاد‏!‏‏!‏‏!‏‏!والا به قرآن چه وضعشه هرچی میزاریم تایید نمیشه....

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از فانتزیام اینه که هر وقت از در خونه میخوام برم بیرون مامانم نگه برگشتی نونم بگیر.
با نونوایی سر کوچمون قرارداد بستم دیگگگگگه
شماهم اینجورین عایا؟؟؟؟

یکی از فانتزیام اینه که...

یکی از دوشواری هام اینه بدون اینکه مامانم بفهمه سیب زمینی هایی که سرخ کرده رو بخورم!!

یکی از فانتزیام اینه که...

+ فانــتزیم ایـنه
عکـس گـیگـیلی دماغمـو بـذارم
شبـکه اجتــماعی کـه 5 هــزار تا لایکــ بخـوره و 500 تـا هـم کامنــت داشــته باشــه با چــند تا مضـمـون ایـنجــوری:
1.گـیگـیلیـتم عشقم..
2.چـند میـفروشـی به مـن خانومـم؟
3.بیا عکــس گیـگیلـیه مذکـرمو بذار کـنارش بدونـن صاحـاب داره ..
4.هـی گیگیلی گیگیلی گیگیلی آغوشـتو وا کـن،هی گیگیلی گیگیلی گیگیلی تو دهــنم خودتـو جا کــن ...
5.اگه میشه عکـسو به ایمیلــم بفرســتید ...
6. بسه دیگه تا 6 اومدی؟
نکنه توقع داری 500تا کامنتو
اینجا بذارم؟ ...+

یکی از فانتزیام اینه که...

پاس کردن این واحدا درمون دردامه...درمون این دردا پاس کردن واحدامه

فانتزی من اینه استاد بی کینه...استااااد بی کینه فانتزی من ایییییینه

یکی از فانتزیام اینه که...

یـکی از جـوجـه فـانـتـزیـام ایـنـه کـه روی بَـدن دوس دخـتـرم چـیکـه چـیکـه اسـیـد بـریـزم بَـد در حـالـی کـه داره داد مـیـزنـه و جـون مـیـده بـهـش بـگـم عـزیـزم مـن کـنـارتـم ,نگران نـبـاش قـربـونـت بـشـم !!! ^_^

یکی از فانتزیام اینه که...

فانتزی من اینه بدونم تو کارتونه فوتبالستها وقتی پدره سوباسا حضور داشت حالا یا تو استادیوم یا تو خونه چرا خبری از عمو جان نبود؟ واقعن واسم سواله ریشه در کودکیه پاکم داره((:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد